Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Microsoft Dynamics 365 Customer Service er fleksibelt og kraftig verktøy som gir ditt selskap verktøystøtte for å håndtere reklamasjoner, avvik eller andre henvendelser som må håndteres. Denne type løsninger omtales også ofte som «ticketsystem». En sak er derfor en «ticket» som er åpen inntil den lukkes. I en åpen sak kan denne følges opp med e-mailkorrespondanse, dokumentasjon, ansvarlig og tidsfrist. Saker kan kategoriseres i ulike kategorier slik at du kan hente ut statistikk over feilsituasjoner eller kundeklager. 
​​

Løsningen er meget fleksibel og har en høy grad av innovasjonstakt. Microsoft Dynamics 365 Customer Service er skybasert og kan håndteres både via mobiltelefon, nettbrett og PC.​ Dynamics 365 Customer Service er ofte satt opp med en tett samhandling med Dynamics 365 Sales, Outlook osv.

Aktuelt for flere bransjer

Engroshandel

I varehandel er sporing og effektivitet viktig. Vi skreddersyr løsninger som gir din virksomhet kontroll og effektivitet i din virksomhet.​

Retail

Vi tilbyr butikkdataløsninger, både for enkeltbutikker og større butikkjeder. Vi tilbyr også bistand til å sette opp din nettbutikk.​

Industri

Dynamics 365 støtter industribedrifter i alle prosesser; produksjonsplanlegging, produksjon, prosjektregnskap, lager/vareflyt, salg og markedsføring.​

Kontakt oss

For mer informasjon eller bestilling av våre produkter og tjenester, kontakt oss.