Digital møteromsplanlegger

Effektiv og oversiktlig planlegging av møter

Med møteromsplanleggeren kan du effektivisere og tilrettelegge dine møterom på en enkel måte. Planlegging og kansellering av møter kan enkelt gjøres fra din personlig PC eller fra touch-skjermen på utsiden av møterommet. Skjermen kan til enhver tid vise deg:

  • Hvem som booket rommet.
  • Tema for møtet.
  • Hvor lenge rommet er opptatt eller ledig.
  • Når det neste møtet starter.
  • Vise alle møter en uke i forkant.

Er kompatibel med:

  • Exchange
  • Office 365
  • Google
  • LoopBooking

Funksjoner

  • Bekreft når et møte starter. Hvis aktivert, må møter bekreftes på berøringsskjermen innen en viss tid etter at møtet skal starte. Dette forhindrer tomme møterom på grunn av endringer eller kansellering.
  • Møter som ikke varer så lenge som planlagt kan enkelt stoppes på touch-skjermen, for å frigjøre rommet for andre til å bruke.
  • Signalfarger vises både på siden og direkte på panelene for å vise om et møterom er tilgjengelig, booket eller om et møte er i ferd med å avsluttes.
  • Du kan også legge til “rent rom” -varsel.
  • Bestill et møte direkte fra panelet hvis rommet er tilgjengelig.
  • Få oversikt over alle møterom, og book rom som er tilgjengelige.
  • Forleng møtet hvis rommet er tilgjengelig.
  • Tilpass logoen og bakgrunnen på panelene.
  • Legg til bakgrunn.

Skjermen er fargekoordinert

Både fargen på skjermen og lysdioder på skjermens sider indikerer rommets nåværende tilgjengelighet. Lett synlig på avstand.

  • Rødt: Rommet er booket.
  • Grønt: Rommet er tilgjengelig.
  • Gul: Det er ikke mer enn 10 minutter igjen av det pågående møtet.

flere artikler

Liker du denne artikkelen?

Share on facebook
Del på Facebook
Share on linkedin
Del på Linkdin